Odpowiedzi na pytania nr 2 – 27.09.2022 r.(do pobrania format DOCX 18 kB)
UWAGA!
Zmianie uległy niektóre dokumenty zamówienia – poniżej zmienione dokumenty:
- PO ZMIANACH nr 2 – Zapytanie ofertowe (do pobrania format DOC 81 kB)
- PO ZMIANACH nr 2 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego- Wzór umowy (do pobrania format DOC 86 kB)
- PO ZMIANACH nr 2 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy (do pobrania format DOC 36 kB)
- PO ZMIANACH Załącznik nr 1 do umowy i do zapytania ofertowego- Parametry techniczne (do pobrania format DOC 26 kB)
Odpowiedzi na pytania 22.09.2022 r.(do pobrania format DOCX 15 kB)
UWAGA!
Zmianie uległy niektóre dokumenty zamówienia – poniżej zmienione dokumenty:
- PO ZMIANACH Zapytanie ofertowe (do pobrania format DOC 80 kB)
- PO ZMIANACH Załącznik nr 1 do umowy i do zapytania ofertowego- Parametry techniczne (do pobrania format DOCX 28 kB)
- PO ZMIANACH Załacznik nr 2 do zapytania ofertowego- Wzór umowy (do pobrania format DOC 77 kB)
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr sprawy: MOPR-I.321.5.2022
- Zamawiający:
Miasto Poznań
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznani
Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
NIP: 209-00-01-440
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych, o wartości od 50 000 do 130 000 zł netto
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego samochodu elektrycznego dla MOPR w Poznaniu wraz ze stacją ładowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku 1 do Zapytania ofertowego.
- Samochód musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 1. Zamawiający poszukuje pojazdu elektrycznego, samochód musi spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
- Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o gotowości wydania samochodu z 4 dniowym wyprzedzeniem. Przekazanie samochodu zostanie przeprowadzone na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego w siedzibie Zamawiającego.
- Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości producenta oferowanego samochodu:
- 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne,
- 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze,
- 60 miesięcy gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia,
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania, co najmniej jednej Stacji Obsługi realizującej gwarancję na terenie Miasta Poznania.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.
- W przypadku złożenia ofert niekompletnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została sklasyfikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.
- Oferty złożone po terminie, nie spełniające warunków udziału w postępowaniu oraz nieuzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będą podlegały odrzuceniu.
- Termin realizacji zamówienia:
Dostawa samochodu najpóźniej do 20.12.2022r.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- w cenie jednostkowej netto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
- wartość netto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. netto,
- wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: wartość netto + %VAT,
- ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć drogą mailową na adres e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl. Oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowania należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl)
lub papierowo, w zamkniętej kopercie opisane „Oferta zakupu samochodu” bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu ul. Cześnikowska 18 w terminie do dnia 22.09.2022r.do godz. 14.00 z powołaniem się na nr sprawy: MOPR-321.5.2022
O terminie dostarczania oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego.
- Wykaz wymaganych dokumentów:
- oferta wraz z opisem przedmiotu zamówienia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,
- Wykaz kryteriów oraz sposobu oceny:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria:
kryterium cena 100%
Kryterium cena powinna być podana w walucie polskiej złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin / CO) x 100 gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium: cena
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
CO – cena badanej oferty.
Maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium: cena wynosi 100.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans opisanego kryterium (maksymalna liczba przyznanych punktów) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie procedury postępowania:
Agata Ziętek tel. 61 878 17 22 e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl
Załączniki:
- Teść Zapytania Ofertowego (do pobrania format DOC 80KB)
- Parametry techniczne -opis przedmiotu zamówienia (do pobrania format DOCX 80KB)
- Wzór umowy (do pobrania format DOC 96KB)
- Formularz ofertowy (do pobrania format DOC 35KB)
- Załacznik nr 1 do formularza ofertowego – Pełnomocnictwo (do pobrania format DOC 20KB)
- Załącznik nr 2 do umowy- Protokół odbioru (do pobrania format DOC 96KB)