WYNIK POSTĘPOWANIA:
Zawiadomienie w sprawie wyboru oferty-Artykuły biurowe 2021 (do pobrania format PDF 565 KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące dostawy artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2021 roku
Nr sprawy: MOPR-I.321.7.2021
- Zamawiający: Miasto Poznań Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu
Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
NIP: 209-00-01-440
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia poniżej 130 000 zł.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2021 roku
- Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.
W przypadku złożenia ofert niekompletnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została sklasyfikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.
Oferty złożone po terminie, nie spełniające warunków udziału w postępowaniu oraz nieuzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będą podlegały odrzuceniu.
- Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. W przypadku wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia przed upływem okresu na jaki umowa została zawarta, umowa ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- w cenie jednostkowej netto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
- wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. netto,
- wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: wartość netto + %VAT,
- ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).
Ofertę należy złożyć w formie wypełnionego załącznika nr 1
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć drogą mailową na adres e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl). Oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowania należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl)
lub papierowo, w zamkniętej kopercie opisane Oferta na artykuły biurowe bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu ul. Cześnikowska 18 w terminie do dnia 22.04.2021 roku do godz. 12.00 z powołaniem się na nr:
MOPR-I.321.7.2021
O terminie dostarczania oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego.
- Wykaz wymaganych dokumentów:
- Oferta,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,
- Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie procedury postępowania:
Anna Grzegorzewska e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl
tel. 61 878 17 22
ZAŁĄCZNIKI:
- Zapytanie ofertowe na art. biurowe 2021 (do pobrania format DOCX 29KB)
- Zał nr 1 do umowy – Wykaz Komórek Organizacyjnych (do pobrania format DOX 45KB)
- Zał nr 2 do umowy, zał nr 1 do zap. ofert.- Specyfikacja asportymentowo-cenowa (do pobrania format XSLX 30KB)
- Wzór umowy art. biurowe i papier 2021 (do pobrania format DOC 100KB)
- Arkusz oceny oferty – artykuły biurowe (do pobrania format XSLX 14KB)