Pomożemy wyszukać

MOPR-I.321.7.2021

MOPR-I.321.7.2021

WYNIK POSTĘPOWANIA:

Zawiadomienie w sprawie wyboru oferty-Artykuły biurowe 2021 (do pobrania format PDF 565 KB)


ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące dostawy artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2021 roku

Nr sprawy: MOPR-I.321.7.2021

  1. Zamawiający: Miasto Poznań Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu

Cześnikowska 18, 60-330 Poznań

NIP: 209-00-01-440

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1  Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia poniżej 130 000 zł.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2021 roku

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  • Wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia,

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.

 W przypadku złożenia ofert niekompletnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została sklasyfikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.

 Oferty złożone po terminie, nie spełniające warunków udziału w postępowaniu oraz nieuzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będą podlegały odrzuceniu.

  1. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. W przypadku wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia przed upływem okresu na jaki umowa została zawarta, umowa ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym.

  1. Opis sposobu obliczania ceny:
  2. w cenie jednostkowej netto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
  3. wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. netto,
  4. wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: wartość netto + %VAT,
  5. ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).

Ofertę należy złożyć w formie wypełnionego załącznika nr 1

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć drogą mailową na adres e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl). Oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowania należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl)

lub papierowo, w zamkniętej kopercie opisane Oferta na artykuły biurowe bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu ul. Cześnikowska 18 w terminie do dnia 22.04.2021 roku do godz. 12.00 z powołaniem się na nr:

MOPR-I.321.7.2021

O terminie dostarczania oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego.

  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
  • Oferta,
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,
  1. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie procedury postępowania:

Anna Grzegorzewska e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl

tel. 61 878 17 22

ZAŁĄCZNIKI:

Skip to content