Pomożemy wyszukać

Nr postępowania: MOPR-I.2100.54.2021

Nr postępowania: MOPR-I.2100.54.2021

ROZSTRZYGNIĘCIE

ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ w postępowaniu dla zamówień na przegląd, konserwację i naprawę urządzeń klimatyzacyjnych (do pobrania format PDF 143 KB)


ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczące przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych  Nr sprawy: MOPR-I.2100.54.2021

 

  1. Zamawiający:

      Miasto Poznań

      Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu

  1. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
    NIP: 209-00-01-440
  2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1  Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia poniżej 130 000 zł.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych  zgodnie z zał nr 1 do zapytania ofertowego dla MOPR w Poznaniu w 2021 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  • wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia,

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.

W przypadku złożenia ofert niekompletnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została  sklasyfikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.

Oferty złożone po terminie, nie spełniające warunków udziału w postępowaniu oraz nieuzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będą podlegały odrzuceniu.

  1. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w zał nr 1 do zapytana ofertowego.

  1. Opis sposobu obliczania ceny:

Np.:

  1. w cenie jednostkowej netto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
  2. wartość netto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. netto,
  3. wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: wartość netto + %VAT,
  4. ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).
  5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć:

Papierowo, w zamkniętej kopercie, opisane w: Oferta na przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu ul. Cześnikowska 18 w terminie do dnia 17.05.2021 roku do godz. 12.00 z powołaniem się na nr MOPR-I.2100.54.2021,

Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl – oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowanie należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl

nie później niż do dnia 17.05.2021 roku do godz. 12.00

Sekretariat czynny w godzinach: 7.30 – 15.30

O terminie dostarczenia oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego.

 

  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
  • Wypełniony zał nr 1 do zapytania ofertowego,
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,
  • Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie

procedury postępowania:

Weronika Moskalik e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl

tel. 61 878 18 49

 

Załączniki:

  1. Treść zapytania ofertowego (do pobrania format DOC 79KB)
  2. Załącznik nr 1 – Wykaz klimatyzatorów MOPR.(do pobrania format DOCX 29KB)
  3. Załącznik nr 2 – Protokół wykonania prac.(do pobrania format DOCX 27KB)
  4. Załącznik nr 3 – Arkusz oceny.(do pobrania format XLSX 13KB)
  5. Załącznik nr 4 – Wzór umowy.(do pobrania format DOCX 27KB)

* Zapytanie ofertowe zawiera wymagania podstawowe, które mogą zostać rozszerzone w zależności od rodzaju zamówienia

Skip to content