ROZSTRZYGNIĘCIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczące przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych Nr sprawy: MOPR-I.2100.54.2021
- Zamawiający:
Miasto Poznań
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
NIP: 209-00-01-440 - Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia poniżej 130 000 zł.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych zgodnie z zał nr 1 do zapytania ofertowego dla MOPR w Poznaniu w 2021 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.
W przypadku złożenia ofert niekompletnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została sklasyfikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.
Oferty złożone po terminie, nie spełniające warunków udziału w postępowaniu oraz nieuzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będą podlegały odrzuceniu.
- Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w zał nr 1 do zapytana ofertowego.
- Opis sposobu obliczania ceny:
Np.:
- w cenie jednostkowej netto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
- wartość netto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. netto,
- wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: wartość netto + %VAT,
- ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć:
Papierowo, w zamkniętej kopercie, opisane w: Oferta na przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu ul. Cześnikowska 18 w terminie do dnia 17.05.2021 roku do godz. 12.00 z powołaniem się na nr MOPR-I.2100.54.2021,
Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl – oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowanie należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl
nie później niż do dnia 17.05.2021 roku do godz. 12.00
Sekretariat czynny w godzinach: 7.30 – 15.30
O terminie dostarczenia oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego.
- Wykaz wymaganych dokumentów:
- Wypełniony zał nr 1 do zapytania ofertowego,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,
- Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie
procedury postępowania:
Weronika Moskalik e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl
tel. 61 878 18 49
Załączniki:
- Treść zapytania ofertowego (do pobrania format DOC 79KB)
- Załącznik nr 1 – Wykaz klimatyzatorów MOPR.(do pobrania format DOCX 29KB)
- Załącznik nr 2 – Protokół wykonania prac.(do pobrania format DOCX 27KB)
- Załącznik nr 3 – Arkusz oceny.(do pobrania format XLSX 13KB)
- Załącznik nr 4 – Wzór umowy.(do pobrania format DOCX 27KB)
* Zapytanie ofertowe zawiera wymagania podstawowe, które mogą zostać rozszerzone w zależności od rodzaju zamówienia