Pomożemy wyszukać

Nr postępowania: 5/2020

Nr postępowania: 5/2020

ZAPYTANIE OFERTOWE realizacji usługi polegającej na przeprowadzeniu cyklu szkoleń superwizyjnych i superwizji dla pracowników zatrudnionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu.

nr postępowania:5/2020, data: 07.02.2020 r.

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń superwizyjnych dla pracowników zatrudnionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu :

1a  Szkolenie superwizyjne dla pracowników socjalnych.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą pracowników socjalnych, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 15 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 4 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj.24 godziny zegarowe.

1b Superwizja pracy socjalnej dla pracowników socjalnych oraz pracowników do spraw wdrażania usług społecznych

Superwizja będzie organizowana w formie cyklicznych grupowych spotkań certyfikowanego superwizora pracy socjalnej z grupą pracowników socjalnych oraz pracownikami ds. wdrażania usług społecznych, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 15 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 4 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj.24 godziny zegarowe.

1c  Szkolenie superwizyjne dla psychologów i terapeutów.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą 11-tu psychologów i terapeutów, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. (z wyjątkiem lipca i sierpnia). Sesje superwizyjne realizowane będą 1 raz w miesiącu w wymiarze 4-ech godzin zegarowych (z uwzględnieniem przerw);  łącznie całość zamówienia to 6 sesji superwizyjnych tj. 24 godziny zegarowe.

1d Szkolenie superwizyjne dla psychologów i trenerów wykonujących działania

na rzecz Klientów MOPR korzystających ze wsparcia Klubu Integracji     Społecznej.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą 9 – ciu psychologów i trenerów, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. Sesje superwizyjne realizowane będą 1 raz w miesiącu w wymiarze 4-ech godzin zegarowych (z uwzględnieniem przerw);  łącznie całość zamówienia to 6 sesji superwizyjnych, tj.24 godziny zegarowe.

1e Szkolenie superwizyjne dla koordynatorów pieczy zastępczej.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą 10-ciu koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. (z wyjątkiem lipca i sierpnia). W ramach szkoleń superwizyjnych przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu trwające 4 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych,tj.24 godziny zegarowe.

1f Szkolenie superwizyjne dla koordynatorów pieczy zastępczej.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą 10-ciu koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. (z wyjątkiem lipca i sierpnia). W ramach szkoleń superwizyjnych przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu trwające 4 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych,tj.24 godziny zegarowe.

1g Szkolenie superwizyjne dla pracowników socjalnych pracujących

            w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą pracowników socjalnych, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 15 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 4 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj.24 godziny zegarowe.

           1h  Szkolenie superwizyjne dla asystentów rodziny.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą asystentów rodziny, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 10 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 4 godziny zegarowe(z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj. 24 godziny zegarowe.

1i  Szkolenie superwizyjne dla asystentów rodziny.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą asystentów rodziny, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 10 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 4 godziny zegarowe(z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj. 24 godziny zegarowe.

1j Szkolenie superwizyjne dla pedagogów.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą pedagogów, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 5 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 3 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj.18 godzin zegarowych.

1k Szkolenie superwizyjne dla organizatorów społeczności lokalnej.

Szkolenie superwizyjne będzie organizowane w formie cyklicznych grupowych spotkań superwizora z grupą organizatorów społeczności lokalnej, w okresie od marca 2020 r. do października 2020 r. ( z wyjątkiem lipca i sierpnia ). Szkolenie superwizyjne realizowane będzie w  grupie 5 osób. Przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 3 godziny zegarowe (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 6 sesji szkoleniowych, tj.18 godzin zegarowych.

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowej realizacji zamówienia t. j.:

I część:  wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 15-stu pracowników socjalnych, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

II część:  wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 10-ciu pracowników socjalnych oraz 5-ciu pracowników ds. wdrażania usług społecznych , tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

III część:  wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 11-tu psychologów i pedagogów, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

IV część : wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 9-ciu psychologów i trenerów KIS, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

V część: wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 10-ciu koordynatorów pieczy zastępczej, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych ( 24 godziny zegarowe),

VI część: wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 10-ciu koordynatorów pieczy zastępczej, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych ( 24 godziny zegarowe),

VII część:  wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 12-tu pracowników socjalnych pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

VIII część:  wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 10-ciu asystentów rodziny, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

IX część: wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 10-ciu asystentów rodziny, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (24 godziny zegarowe),

X część: wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 5-ciu pedagogów, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (18 godzin zegarowych),

XI część: wykonanie przez jednego wykonawcę usługi na rzecz 1 grupy złożonej z 5-ciu organizatorów społeczności lokalnej, tj. przeprowadzenie 6-ciu sesji superwizyjnych (18 godzin zegarowych).

  1.  Wykonawca będzie ustalał z Zamawiającym harmonogram spotkań  superwizyjnych,odpowiadający potrzebom zgłaszanym przez pracowników.
  1. Spotkania będą odbywały się w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego.
  1. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY

Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia:

  • wykształcenia wyższego magisterskiego w dziedzinie nauk społecznych

( pedagogika, psychologia, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie, filozofia,

nauk medycznych)

  • pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

Zamawiający oceni spełnienie warunków w postepowaniu : spełnia/nie spełnia.

Do zadań superwizora będzie należało:

  1. zawarcie kontraktu superwizyjnego pomiędzy superwizorem a uczestnikami szkolenia;
  2. przestrzeganie ustaleń zawartych w kontrakcie superwizyjnym;
  3. przygotowanie i prowadzenie listy obecności wraz z zakresem godzinowym;
  4. wystawienie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu superwizyjnym lub superwizji .

Pozostałe obowiązki superwizora:

  1. realizowanie usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem;
  2. ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy;
  3. przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego;
  4. utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich zaistniałych problemach;
  5. przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur, standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;
  6. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.

III. Wybór oferty:

      1.Przy wyborze oferty Zleceniodawca będzie kierował się wybranymi kryteriami przypisując im odpowiednio ilość punktów zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania Ofertowego.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której suma punktów będzie najwyższa.

  1. Sposób oceny ofert:
  • Kryterium – cena zamówienia – 4 pkt.

Obliczanie punktacji w kryterium :

  • Oferta z najniższą ceną otrzyma 4 pkt.
  • Oferta z ceną wyższą od najniższej do 10% – 3 pkt.
  • Oferta z ceną wyższą od najniższej w przedziale 10% do 20% – 2 pkt.
  • Oferta z ceną wyższą od najniższej powyżej 20% – 1 pkt.

2) Kryterium – Staż pracy osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w jednostkach pomocy społecznej lub jednostkach świadczących usługi w obszarze wsparcia zdrowia psychicznego ,poradnictwa rodzinnego, poradnictwa socjalnego, przeciwdziałania przemocy w rodzinie itp.  –  max.4 pkt.:

Obliczanie punktacji w kryterium :

  • 0-5 lat – 1 pkt.
  • powyżej 6 – 2 pkt.
  • powyżej 10 lat- 3 pkt.
  • powyżej 20-tu lat- 4 pkt.

Zleceniobiorca przedstawi zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej z CEIDG wraz z kodem PKD, zaświadczenie dot. zatrudnienia ,świadectwa pracy.

3) Kryterium – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w prowadzeniu grupowych form wsparcia dla pracowników jednostek pomocy społecznej, poradni psychologiczno-pedagogicznych, organizacji pozarządowych; podmiotów realizujących usługi poradnictwa pedagogicznego, psychologicznego, socjalnego, w obszarze przeciwdziałania przemocy itp. w okresie 01. 2016- 12.2018 –  max.4 pkt.

Obliczanie punktacji w kryterium :

  • 0 do 50 godzin dydaktycznych – 1 pkt.
  • 51-100 godzin dydaktycznych- 2 pkt.
  • 101-200  godzin dydaktycznych-3 pkt.
  • powyżej 200 godzin dydaktycznych- 4 pkt.

Zleceniobiorca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadane przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia doświadczenie-referencje, świadectwa pracy, zaświadczenie o  zatrudnieniu itp.

4) Kryterium – jakość wykonania przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia zadań z zakresu szkoleń superwizyjnych i innych form grupowego wsparcia zawodowego pracowników jednostek pomocy społecznej, poradni psychologiczno-pedagogicznych, organizacji pozarządowych; podmiotów realizujących usługi poradnictwa pedagogicznego, psychologicznego, socjalnego, poradnictwa w zakresie przeciwdziałania przemocy itp.  w okresie 01. 2016- 12.2018  – max. 4 pkt.

Obliczanie punktacji w kryterium :

  • do 2 zamówień potwierdzonych pozytywnymi referencjami od zleceniodawców  – 1 pkt;
  • 3-4 zamówienia potwierdzone pozytywnymi referencjami od zleceniodawców  – 2 pkt;
  • 5-6 zamówień potwierdzonych pozytywnymi referencjami od zleceniodawców – 3 pkt;
  • 7 i więcej zamówień potwierdzonych pozytywnymi referencjami od zleceniodawców – 4 pkt;

Zleceniobiorca przedstawi dokumenty zawierające referencje dotyczące wykonanych zadań.

5) Kryterium- kwalifikacje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia potwierdzone dyplomami, certyfikatami oraz świadectwami z ukończenia szkół psychoterapii, terapii, studiów podyplomowych, kursów i szkoleń np. z coachingu, akademii trenera, pracy z grupą – max. 4 pkt..

Obliczanie punktacji w kryterium :

  • do 50 h (godziny dydaktyczne) – 1 pkt.;
  • 51-100 h – 2 pkt.;
  • 101-150 h – 3 pkt.
  • powyżej 150 h – 4 pkt.

Zleceniobiorca przedstawi certyfikaty, świadectwa lub zaświadczenia potwierdzające ww. kwalifikacje.

Przed zawarciem umowy (wzór umowy – załącznik nr 4) Zleceniodawca może prowadzić dodatkowe negocjacje z Oferentem, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z kilkoma Oferentami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zleceniodawca może przeznaczyć na realizację zamówienia. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.

Zleceniodawca do chwili podpisania umowy zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia, bez podawania przyczyn.

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
  2. Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Wykonawca podaje cenę za 1 godzinę zegarową przeprowadzenia szkolenia superwizyjnego.
  4. Oferowana cena winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zlecenia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).
  6. Okresem rozliczeniowym będzie jeden miesiąc kalendarzowy.
  7. Zamawiający z wynagrodzenia brutto Wykonawcy potrąci wszystkie składki, które są wymagane przepisami prawa.

 

  1. DOKUMENTY JAKIE POWINIEN WYKONAWCA DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
  1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1.
  2. Dokumenty potwierdzające:
  • długość stażu pracy w jednostkach pomocy społecznej lub jednostkach świadczących usługi w obszarze wsparcia zdrowia psychicznego ,poradnictwa rodzinnego, poradnictwa socjalnego, poradnictwa w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, organizacjach pozarządowych itp.
  • wykonanie zadań w zakresie grupowych form wsparcia zawodowego dla pracowników jednostek pomocy społecznej, poradni psychologiczno-pedagogicznych, organizacji pozarządowych; podmiotów realizujących usługi poradnictwa pedagogicznego, psychologicznego, socjalnego, poradnictwa w obszarze przeciwdziałania przemocy itp.;
  • kwalifikacje w zakresie superwizji, coachingu, umiejętności trenera i in.;
  • jakość wykonania zadań z zakresu szkoleń superwizyjnych i innych form grupowego wsparcia zawodowego pracowników
  1. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem

za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe- załącznik nr 2

  1. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu

z pełni praw publicznych- załącznik nr 2

  1. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Prosimy o przesłanie ofert pocztą na adres siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań

lub składanie ich osobiście w kancelarii Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w terminie do dnia 21.02.2020 r., do godz. 15.00 z dopiskiem „Oferta – cykl szkoleń superwizyjnych dla pracowników MOPR”.

VII. INFORMACJE DODATKOWE

Wybór ofert nastąpi w dniu 26.02.2020 r.

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:

  1. Marek Lasota, Kierownik Działu Metodycznego MOPR w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań, marek_lasota@mopr.poznan.pl ;
  2. Sylwia Mielniczek, Dział Metodyczny MOPR w Poznaniu,
  1. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań, sylwia_mielniczek@mopr.poznan.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.

Załączniki:

załacznik_nr_1-2020
załącznik_nr_2-2020
załacznik_nr_3-2020
załącznik_nr_4-2020

Skip to content