Pomożemy wyszukać

Nr postępowania: MOPR-IV.4092.10.2.2021

Nr postępowania: MOPR-IV.4092.10.2.2021

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu informuje, że w terminie składania ofert, tj. do dnia 21.06.2021 do godziny 16:00 do Sekretariatu i na e-mail MOPR nie otrzymano żadnej oferty. Nie zawarto w wyniku ww. postępowania umowy na realizację usługi. Powołana Komisja unieważniła postępowanie o udzielenie zamówienia z powodu nie wpłynięcia żadnej oferty (20.07.2021r.)

Poznań, 08.06.2021r

ZAPYTANIE OFERTOWE nr MOPR-IV.4092.10.2.2021 na świadczenie usługi przewozu maksymalnie 5 osób z niepełnosprawnością lub niesamodzielnych na terenie miasta Poznania.

Nr postępowania: MOPR-IV.4092.10.2, data: 11.06.2021 r.

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Poznań
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu
ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
NIP: 209-00-01-440

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest przewóz maksymalnie 5 osób z niepełnosprawnością lub niesamodzielnych z miejsca zamieszkania na terenie Poznania do dziennego mieszkania wspomaganego na terenie Poznania i z powrotem do miejsc zamieszkania.

3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

60120000-5 -Usługi taxi

4. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY

1) Przewóz maksymalnie 5 osób z niepełnosprawnością i osób niesamodzielnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Poznania do dziennego mieszkania wspomaganego mieszczącego się w Poznaniu, ul. Poznańska 62 i z powrotem do miejsc zamieszkania,
2) dowóz w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt wolnych od pracy),
3) każda osoba jest przewożona odrębnym pojazdem,
4) dziennie realizowanych będzie około 10 kursów, w tym jeden kurs będzie wynosił maksymalnie 15 km, co daje łącznie maksymalnie około 150 km dziennie,
5) osoba korzystająca z usługi musi być dowieziona do dziennego mieszkania wspomaganego do godziny 7:20 oraz musi zostać odebrana po zajęciach najpóźniej o godzinie 15:45,
6) kierowca samochodu musi zapewnić osobie dowożonej pomoc przy wejściu do samochodu (np. w razie potrzeby przytrzymanie wózka przy przesiadaniu się na fotel w samochodzie, złożenie wózka inwalidzkiego, schowanie wózka do bagażnika) oraz pomoc przy wysiadaniu (np. w razie potrzeby wyciągnięcie wózka inwalidzkiego z samochodu, rozłożenie wózka, podstawienie i przytrzymanie wózka przy przesiadaniu się z fotela samochodu).
7) Spełnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie epidemii SARS-CoV-2 zgodnie z aktualnymi wytycznymi związanymi z publikowanymi przez ministerstwo Rozwoju Pracy i Technologii na stronie www.gov.pl

5. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO

1) Usługa będzie realizowana w oparciu o harmonogram; do godz. 12-tej dnia roboczego poprzedzającego dzień świadczenia usługi Zamawiający (koordynator z Fundacji Aktywizacja) potwierdzi Wykonawcy drogą elektroniczną listę przywożonych/odwożonych osób na dany dzień wraz z ich adresami zamieszkania

6. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Usługa realizowana na terenie miasta Poznania, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy:
a) jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności Wykonawcy oraz prowadzi działalność także w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.
b) Którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadających aktualną licencję uprawniającą do przewozu osób.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
d) zagwarantują stałość cen w okresie trwania umowy oraz ciągłość realizacji usługi.
e) Posiadają odpowiedną liczbę samochodów dostosowanych do przewozów osób aby zapewnić dwa razy dziennie transport maksymalnie 5 osobom z niepełnosprawnościami i osobom niesamodzielnym w godzinach wskazanych w przedmiocie zamówienia.
f) zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia niniejszego zapytania ofertowego.
2) Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia – nie spełnia (1-0) i zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

8. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (wzór)

9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z wymaganym załącznikiem.
2) Oferta oraz załącznik muszą być podpisane czytelnie przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika –konieczne jest załączenie pełnomocnictwa do oferty lub jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3) Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT (jeśli dotyczy).
4) Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
5) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6) Należy połączyć wszystkie stron oferty w sposób trwały uniemożliwiający jej dekompletację.
7) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została zakwalifikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.

10. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
1) Marek Lasota, Kierownik Działu Metodycznego MOPR w Poznaniu, ul. Sienkiewicza 22, 60 – 818 Poznań, zamowienia@mopr.poznan.pl;
2) Edyta Rosenkiewicz, Dział Metodyczny MOPR w Poznaniu, ul. Sienkiewicza 22, 60 – 818 Poznań, zamowienia@mopr.poznan.pl, tel. 618 781 725

11. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Oferty należy złożyć:
Papierowo, w zamkniętej kopercie, opisane „Nie otwierać- Oferta na świadczenie usługi przewozu maksymalnie 5 osób z niepełnosprawnością lub niesamodzielnych na terenie miasta Poznania”
Sekretariat czynny w godzinach:
poniedziałek od 7.30 do 16.00
wtorek, środa, czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od. 7.30 do 15.00

lub elektronicznie na adres e-mail oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowanie należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl
nie później niż do dnia 21.06.2021r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego)

12. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY (WAGA, OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTÓW)

Kryterium oceny oferty i wyboru wykonawcy jest cena.
Waga kryterium cena – 100%

13. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY

1. Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
C= (Cmin/CO) x100%

gdzie: C- Opłata za jeden kurs = 1x opłata za pierwszy kilometr + 15x opłata za każdy kolejny kilometr + 1h postoju.
Cmin- Najtańsza opłata za jeden kurs.
CO- Cena danej oferty

14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

1) Wykonawca, który przedłoży ważną ofertę, która zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zaproszony do podpisania umowy.
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
3) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z wykonawcą, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.

15. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Okres związania z ofertą wynosi 60 dni

16. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

17. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN ZAWARTEJ UMOWY*

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
1) Zmniejszenia wartości zamówienia w wysokości nie przekraczającej 20% zamówienia określonego w umowie z przyczyn wynikających z indywidualnie zdiagnozowanych potrzeb uczestników
2) Zmiany adresu dowożenia i odbierania osób na zajęcia na terenie Poznania.
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.

18. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH*

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

19. FINANSOWANIE

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu pt. „USŁUGI SPOŁECZNE I OPIEKA MEDYCZNA DLA MIESZKAŃCÓW POZNANIA”.
20. UWAGI KOŃCOWE

a) Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z (Zamawiającym lub) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo.
b) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

21. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do zapytania ofertowego (do pobrania format DOCX 99KB) dołączono:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (do pobrania format DOCX 94KB)
Załącznik nr 2 – wzór umowy podstawowej (do pobrania format DOCX 112KB)
Załącznik nr 3 – wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiąca uzupełnienie Umowy podstawowej (do pobrania format DOCX 110KB)
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (do pobrania format DOCX 105KB)

Zatwierdził:
………………………………………………………………
(Dyrektor Zamawiającego lub inna osoba upoważniona)

Skip to content