Pomożemy wyszukać

MOPR-I.321.6.2020

MOPR-I.321.6.2020

ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyrobów medycznych i urządzeń dezynfekujących dla MOPR w Poznaniu Nr sprawy: MOPR-I.321.6.2020

Zawiadomienie (do pobrania format PDF 304 KB)
Zestawienie ofert (do pobrania format XLXS 22 KB)


Zmiana w dniu 10.11.2020r. zapytania ofertowego nr MOPR-I.321.6.2020 z dnia 04.11.2020r. (do pobrania format DOC  170KB)

Zmiana postępowania 10.11.2020 r. (Do pobrania format DOCX 15KB)


Pytanie nr 2

Kieruję zapytanie czy jest możliwość wydzielenia asortymentu z formularz ofertowego? W części 2 jesteśmy zainteresowani złożeniem oferty na lampy przepływowe bakteriobójcze. Spełniają one wszystkie kryteria zawarte w ofercie.
Proszę o informację

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, w związku z przesłanym pytaniem do postępowania nr MOPR-I.321.6.2020, informuje, że nie ma możliwości dalszego podziału wyznaczonych w ogłoszeniu trzech części postępowania, tj. złożenia oferty tylko w zakresie lamp bakteriobójczych przepływowych w kontekście II części przedmiotowego zamówienia.


Pytanie nr 1
Witam nasza firma pragnie złożyć ofertę w Państwa przetargu : Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyrobów medycznych i urządzeń dezynfekujących.

Mamy jedno pytanie, czy wydzielone trzy części można jeszcze podzielić? Chodziłoby nam o część III a mianowicie na dostarczenie jedynie maseczek jednorazowych 65 tys sztuk.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, w związku z przesłanym pytaniem do postępowania nr MOPR-I.321.6.2020, informuje, że nie ma możliwości dalszego podziału wyznaczonych w ogłoszeniu trzech części postępowania, tj. złożenia oferty tylko w zakresie maseczek jednorazowych w kontekście III części przedmiotowego zamówienia.


 

ZAPYTANIE OFERTOWE  Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyrobów medycznych i urządzeń dezynfekujących dla MOPR w Poznaniu

Nr sprawy: MOPR-I.321.6.2020

 

  1. Zamawiający:

      Miasto Poznań

      Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu

  1. Cześnikowska 18

60-330 Poznań

NIP: 209-00-01-440

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych, o wartości od 14.000 do 30.000 euro, podstawa prawna – art. 4 pkt. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyrobów medycznych i urządzeń dezynfekujących wyszczególnionych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego z uwzględnieniem podziału zamówienia na III części, do lokalizacji wskazanych w załączniku nr 1. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i objęte minimum roczną gwarancją. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, a urządzenia także dokumentację techniczną i instrukcję w języku polskim. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń, ustawieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem testowym. Wszystkie zaoferowane artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, prawnych i roszczeń osób trzecich, jak również muszą spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1337 z późn. zm.).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dzieląc tym samy zamówienie na III części:

  1. Dozowniki bezdotykowe do środków dezynfekcyjnych.
  2. Termometry bezdotykowe i lampy bakteriobójcze przepływowe.
  • Środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki, środki dezynfekcyjne).

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego dla poszczególnych trzech części zamówienia.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia posiadający wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, a urządzenia także dokumentację techniczną i instrukcję w języku polskim. Wykonawca zapewni dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń, ustawieniem, montażem, instalacją i uruchomieniem testowym.

Zamawiający po odbiorze przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru nie zawierającego żadnych zastrzeżeń, zapłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie zgodnie z zawartą umową (wzory umów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), na podstawie dostarczonej faktury, w terminie 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

Warunki udziału w postępowaniu:

  • wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia.

Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołań. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oraz możliwość negocjowania przedstawionej ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.

Oferty zawierające produkty nie spełniające wymogów Zamawiającego będą podlegały odrzuceniu.

Oferty złożone po terminie składania ofert będą podlegały odrzuceniu.

  1. Termin realizacji zamówienia:

W terminie wskazanym w ofercie, od dnia podpisania umowy, nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych.

  1. Opis sposobu obliczania ceny:
    • w cenie jednostkowej brutto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
    • wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jednostkowa brutto,
    • ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).

Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem formularza ofertowego stanowiącego załączniki, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, nr: 4.I, 4.II, 4.III do zapytania ofertowego, wypełniając formularz w części zamówienia dla którego składana jest oferta.

Do oferty należy dołączyć wymagane certyfikaty, zgodnie ze wskazaniami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

Oferta powinna być kompletna, wypełniona czytelnie, w języku polskim i podpisana przez osoby uprawnione po stronie Wykonawcy.

W przypadku złożenia niekompletnej oferty, Wykonawca zostanie wezwany do uzupełnienia braków.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z III części zamówienia.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w wersji papierowej (w zamkniętej kopercie z nr postępowania oraz terminem składania ofert) w dni robocze w godz. 7:30-15:00 lub elektronicznej (zaszyfrowany skan oferty z załącznikami – w treści e-mail nr postępowania oraz termin składania ofert, nr kontaktowy w celu podania hasła do odszyfrowania oferty – oryginały oferty wraz z załącznikami wymagane w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty).

Termin składania ofert 7 dni od daty publikacji ogłoszenia: 13.11.2020 r. do godz. 12:00

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu

  1. Cześnikowska 18

60-330 Poznań

e-mail: mopr@mopr.poznan.pl

Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja.

Oferta zostanie sklasyfikowana zgodnie z przedstawionymi kryteriami według poniższego wzoru:

O=C+D+G

gdzie:

  • O – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta,
  • C – ilość punktów jaką uzyskała badana oferta za kryterium cena,
  • D – ilość punktów jaką uzyskała badana oferta za kryterium termin dostawy,
  • G – ilość punktów jaką uzyskała badana oferta za kryterium termin gwarancji dla cz. I i II zamówienia/termin przydatności dla cz. III zamówienia.
  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
    • oferta wraz z niezbędnymi certyfikatami, pozwoleniami, oświadczeniami,
    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę do podpisania umowy drogą komunikacji wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (telefonicznie, e-mail lub poczta tradycyjna).

Jeśli pierwszy w kolejności wybrany w drodze postępowania Wykonawca nie stawi się na wezwanie Zamawiającego w celu zawarcia umowy, umowa zostanie zawarta z kolejnym najkorzystniejszym Wykonawcą, który złożył terminowo pełną i poprawną ofertę.

  1. Wykaz kryteriów oraz sposobu oceny wg arkusza i katalogu:

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Kryteria dla cz. I i II:

Cena – max 60 pkt

Termin dostawy (max 14 dni) – max 25 pkt

Termin gwarancji (min. 12 m-cy) – max 15 pkt

Kryteria dla cz. III:

Cena – max 60 pkt

Termin dostawy (max 14 dni) – max 25 pkt

Termin przydatności (min. 12 m-cy) – max 15 pkt

  1. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie

procedury postępowania:

Katarzyna Grylewicz e-mail: katarzyna_grylewicz@mopr.poznan.pl

Anna Grzegorzewska e-mail: anna_grzegorzewska@mopr.poznan.pl

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia (do pobrania format XLXS 14KB)
  2. Arkusz oceny oferty (do pobrania format XLXS 12KB)
  3. Umowa cz._I (do pobrania format DOCX 35KB)
  4. Umowa cz._II (do pobrania format DOCX 35KB)
  5. Umowa cz._III (do pobrania DOCX 35KB)
  6. Zapytanie ofertowe nr MOPR-I.321.6.2020 z dnia 04.11.2020 r. (do pobrania format DOCX 167KB)
Skip to content