Wydane przez rząd rozporządzenie, dotyczące pracy zdalnej w administracji nie zmieni sposobu obsługi poznanianek i poznaniaków przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie. Nadal mogą oni liczyć na naszą pomoc. Trzeba jednak umówić się wcześniej telefonicznie na wizytę z pracownikiem socjalnym, który prowadzi sprawy danej osoby lub zadzwonić do filii, właściwej dla miejsca zamieszkania. Ważne! Podczas wizyty należy zasłonić usta i nos.
Centrala MOPR – 61 878 17 00
Telefony do Punktów Obsługi Klienta na filiach MOPR:
Jeżyce – 61 878 18 88
Grunwald – 61 878 49 22
Nowe Miasto – 61 878 18 18
Stare Miasto – 61 878 18 51
Wilda – 61 878 19 24.
Dział Pomocy Osobom Bezdomnym – 61 878 17 89 (91).
Sekcja do spraw Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych mieści się przy ul. Sienkiewicza 22. Bezpośrednia obsługa klientów jest możliwa po wcześniejszym umówieniu wizyty:
- turnusy rehabilitacyjne/Aktywny Samorząd Moduł I obszar C
61 878 1731
- likwidacja barier w komunikowaniu się/Aktywny Samorząd Moduł I obszar B 1,3,4,5
61 878 1733
- likwidacja barier architektonicznych
61 878 1734
- przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze/Aktywny Samorząd Moduł I obszar D
61 878 1938
- likwidacja barier technicznych i sprzęt rehabilitacyjny/Aktywny Samorząd Moduł I obszar B 2 61 878 1944
- program Aktywny Samorząd Moduł II i Moduł I obszar A
61 878 1945
Przypominamy, że informacje o różnych formach pomocy realizowanych przez MOPR i realizacji świadczeń pomocy społecznej udzielanych przez filie MOPR można uzyskać, telefonując na numer Poznań Kontakt – 61 646 33 44.
Fot. Pixabay
Opis alternatywny do zdjęcia
Pomieszczenie. Kobieta odwrócona tyłem trzyma słuchawkę telefonu przy uchu