Pomożemy wyszukać

Wznowienie bezpośredniej obsługi klienta w MOPR

Szanowni Państwo, ponownie zostają uruchomione punkt obsługi klienta w siedzibie MOPR. Obsługa odbywa się wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty Klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy zobowiązany jest mieć zasłonięte usta i nos
oraz zdezynfekować dłonie. Należy również pamiętać o zachowaniu co najmniej 2 m dystansu pomiędzy innymi osobami znajdującymi się w budynku.

Od 14 maja 2020 r. przy ul. Kościuszki 103 (tel. 61 878 18 51).
Od 18 maja 2020 r. przy ul. Cześnikowskiej 18 (tel. 61 878 17 00)
Od 18 maja 2020 r. przy ul. Długosza 18a (tel. 61 840 23 06).

Czynne sa juz punkty obsługi klienta w następujących lokalizacjach:
ul. Matejki 50, tel. 61 878 49 22,
ul. Opolska 58, tel. 61 878 19 25,
os. Piastowskie 81, tel. 61 878 18 18.

Plakat informacyjny o wznowieniu przjmowania klientów

Przejdź do treści