Pomożemy wyszukać

MOPR-I.321.3.2020

MOPR-I.321.3.2020

ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 4 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych dla zamówień od 14.000 euro do 30.000 euro na dostawę artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2020 roku (do pobrania PDF 192 KB)


ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące dostawy artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2020 roku

Nr sprawy: MOPR-I.321.3.2020

1. Zamawiający:
Miasto Poznań
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu
ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
NIP: 209-00-01-440

2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych, o wartości od 14.000 do 30.000 euro, podstawa prawna – art. 4 pkt. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawy artykułów biurowych i papieru biurowego dla MOPR w Poznaniu w 2020 roku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – Formularzu ofertowym.

Warunki udziału w postępowaniu:
– Wykonawca ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim będzie wykonywać przedmiot zamówienia,

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.

4. Termin realizacji zamówienia:
Do dnia podpisania umowy do 31.12.2020r lub do wyczerpania wszystkich środków z umowy.

5. Opis sposobu obliczania ceny:
a) w cenie jednostkowej brutto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
b) wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. brutto,
c) ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).

6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w: sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu przy ul. Cześnikowskiej 18 w Poznaniu, 60-330 Poznań, pok. nr 34 na I piętrze lub w formie elektronicznej na adres e-mail: mopr@mopr.poznan.pl
nie później niż do dnia 27.02.2020r do godz. 15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OFERTA – artykuły biurowe i papier biurowy dla MOPR w 2020r, nie otwierać do 27.02.2020r, do godz. 15:15”

Sekretariat czynny w godzinach:
Pn 7:30- 16:00,
Wt – Cz 7:30 – 15:30,
Pt 7:30 – 15:00

7. Wykaz wymaganych dokumentów:
a) Wypełniony formularz ofertowy,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,

8. Wykaz kryteriów oraz sposobu oceny wg arkusza i katalogu:
Szczegółowy wykaz kryteriów oceny kontrahenta stanowi Wzór arkusza oceny kontrahenta, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

9. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie procedury postępowania:

Anna Grzegorzewska e-mail: anna_grzegorzewska@mopr.poznan.pl
Katarzyna Grylewicz e-mail: katarzyna_grylewicz@mopr.poznan.pl

Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Wzór arkusza oceny kontrahenta
3. WZÓR Umowy art. biurowe i papier 2020r
4. Załącznik nr 2 do wzoru umowy – Formularz asortymentowo – cenowy

Skip to content