Pomożemy wyszukać

Nr postępowania: MOPR-I.321.25.2021

Nr postępowania: MOPR-I.321.25.2021

ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ w postępowaniu dla zamówień od 50.000 zł netto do 130.000 zł netto na zakup samochodu elektrycznego dla MOPR w Poznaniu (do pobrania format PDF 169 Kb)


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Nr sprawy: MOPR-I.321.25.2021

 

  1. Zamawiający:

Miasto Poznań

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu
Cześnikowska 18, 60-330 Poznań
NIP: 209-00-01-440

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie zwolnione z zastosowania Ustawy prawo zamówień publicznych, o wartości od 50 000 do 130 000 zł netto

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa  jednego samochodu dla MOPR w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku 1 do Zapytania   ofertowego.

    1. Samochód musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 1. Zamawiający poszukuje pojazdu elektrycznego, samochód musi spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
    2. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o gotowości wydania samochodu z 4 dniowym wyprzedzeniem. Przekazanie samochodu zostanie przeprowadzone na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego w siedzibie Zamawiającego.
    3. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości producenta oferowanego samochodu:
      1. 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne,
      2. 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze,
      3. 60 miesięcy gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia,
    4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania, co najmniej jednej Stacji Obsługi realizującej gwarancję na terenie Miasta Poznania.

     

  2. Warunki udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca  ma zarejestrowaną działalność gospodarczą co najmniej w zakresie, w jakim      będzie wykonywać przedmiot zamówienia.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny.
    3. W przypadku złożenia ofert niekompletnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
    4. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została sklasyfikowana jako najkorzystniejsza w procesie oceny ofert.
    5. Oferty złożone po terminie, nie spełniające warunków udziału w postępowaniu oraz nieuzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będą podlegały odrzuceniu.
  1. Termin realizacji zamówienia:

Maksymalnie do dnia 29.12.2021 r.

  1. Opis sposobu obliczania ceny:
    • w cenie jednostkowej netto należy uwzględnić wszystkie rabaty i upusty,
    • wartość netto winna być wyliczona w sposób następujący: ilość x cena jedn. netto,
    • wartość brutto winna być wyliczona w sposób następujący: wartość netto + %VAT,
    • ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zaokrąglając na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT).
  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć drogą mailową na adres e-mail: zamowienia@mopr.poznan.pl. Oferty ZASZYFROWANE (hasło do odszyfrowania należy podać po terminie składania ofert samodzielnie lub na prośbę e-mail Zamawiającego: zamowienia@mopr.poznan.pl)

lub papierowo, w zamkniętej kopercie opisane „Oferta zakupu samochodu” bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Poznaniu ul. Cześnikowska 18b w terminie do dnia 29.10.2021 r.  z powołaniem się na nr sprawy: MOPR-321.25.2021

O terminie dostarczania oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego

  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
    • oferta wraz z opisem przedmiotu zamówienia,
    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • jeśli dotyczy – pełnomocnictwo do składania oferty,
  2. Wykaz kryteriów oraz sposobu oceny wg arkusza i katalogu:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria:

  1. kryterium cena:

Kryterium cena powinna być podana w walucie polskiej złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin / CO) x 90 gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium: cena
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
CO – cena badanej oferty.
Maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium: cena wynosi 90.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

  1. kryterium: termin realizacji

Kryterium to powinno być podane w ilości pełnych dni kalendarzowych w których zamówienie zostanie zrealizowane (maksymalnie do dnia 29.12.2021)

Punkty przyznawane za kryterium termin realizacji będą liczone wg następującego wzoru:

D = (Dmin / DO) x 10

gdzie:

 D – liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium termin realizacji,

 Dmin – najkrótszy termin realizacji spośród ważnych ofert,

 DO – termin realizacji  badanej oferty

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium termin realizacji wynosi 10.

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans opisanych kryteriów (maksymalna liczba przyznanych punktów) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

  1. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcą, w zakresie

procedury postępowania:

Krzysztof Szymański tel. 603 776 946 e-mail: krzysztof_szymanski@mopr.poznan.pl

Załączniki:

  1. Zapytanie ofertowe (do pobrania format DOC 86KB)
  2. Wzór umowy (do pobrania format DOC 81KB)
  3. Formularz ofertowy (do pobrania format DOC 38KB)
  4. Opis przedmiotu zamówienia (do pobrania format DOC 77KB)
  5. Protokół zdawczo-odbiorczy (do pobrania format DOC 32KB)
  6. Pełnomocnictwo (do pobrania format DOCX 20KB)
  7. Arkusz-oceny-oferty (do pobrania format XLSX 12KB)
Skip to content